Going Ups and Downs

aku selalu percaya yang gembira atau bahagia itu hanyalah sementara , tapi kesedihan atau masalah itu PASTI HADIR tanpa diduga. macam jugak dalam hidup aku , lepas satu satu masalah that i've to faced it , mai plak masalah baru ! huh ----

i never things i'll faced this problem again . but now i've to face it one more time . is that fair for me ?? honestly , i feel there is something wrong bout you but i can't express to you. you've change a lot :'( and thats make me crying for every minutes . you never try to understand me at all . aku terlalu pentingkan diri kew ?? aku sentap tak tentu hala kew ?? aku tak sekuat apa yang kau nampak ! hidup aku penuh dengan kebosanan . aku tak pernah rasa macam orang lain rasa . aku tak pernah nampak pon peluang tuu . peluang dimana aku boleh rasa macam mana orang lain rasa .


aku rasa lain sangat . mungkin semua nih perasaan aku jew . hurm ntahlaa >.< i don't know how to react like i'm fine . hari-hari aku cuba busykan diri aku dengan macam-macam benda . tapi masalah aku tetap tak settle jugak ! ohh God , help me please . aku rasa kau semakin jauh dari aku . aku cuba tak layan perasaan aku nih tapi aku tak boleh . takkan sebab aku boring ?? No ! that was not a reason why i feel like you getting far from me :'( mungkin sekarang kau sibuk dengan family kau . ok aku cuba untuk paham . tapi kenapa hati aku kata lain ? kenapa aku sorang jew nak kena lalui semua nih ? kenapa aku sorang jew yang rasa sakit ? kenapa aku yang selalu dijadi punca ? TT___TT apa aku nak buat sekarang ? kuatkanlah aku .