Kecewanya -___-

today is second of june rite. ehemm thats mean new entry for new month. ok i've around five or six days left before end of school holidays. uhuu kenapa masa begitu cepat berputar ? aku perlukan cuti yg banyak-banyak lagii hhaaha

ok stop talking nonsense please :) here we go
back to the topic . kenapa aku kecewa ? 

yup , sebab apa yg dirancang tak pernah nak menjadi . bayangkan bila kita dengan fully xsaitet rancang event nak p holiday tapi terpaksa cancel last-last minute . hohh how sad baii -.- aku tak mampu nak buat apa-apa . sebab alasan untuk cancel event tuhh amat laa KUKUH ! 

seriusly aku rasa hari-hari aku penuh dengan kebosanan ! ok mean aku boring . bukan boring dengan kawan-kawan , bukan boring dengan belog , bukan boring dengan bf , bukan boring dengan family or what ever laa. cuti two weeks nih aku just ngadap facebook. ada sedikit jeles laa bila tengok orang pakat post gambaq p holidays dengan family , dengan members , dengan bf/gf n blablablabla T__T ohh mesti best kan . aku ??? ok bila aku bandingkan diri aku dengan orang lain , aku rasa aku banyak yg tak mampu macam depa semua . weyhh budal kampung aku laa nih pon dah maju . dulu yg sebaya aku kecik-kecik belemuih sungguh , mai besaq nih pakat lawa-lawa jaa aku tengok . dressing kalah orang bandar oo ! 

aku macam mana pon takpa . hahaa ayat pasrah kenn . yahh never mind . mungkin bukan sekarang aku nak enjoy , mungkin nanti , atau tak kan mungkin . sebab apa yg aku rancang selalu failed