Perlukan Satu Perubahan

trial exem just around the corner. tapi aku still tak ready. ada banyak benda lagi aku tak baca. ohmaigadd! bencinya aku -.-' yang mak aku membebel siang malam suruh aku study! huh kenapa laa aku nie malas sangat kalau pasal studystudy nie ...

ok! aku perlukan satu perubahan dalam diri aku. yess itu yg sepatutnya. sekarang nie bukan masanya untuk mainmain. hahah tapi aku still lagi mainmain . aku pun taktaw kenapa aku anti sangat nak jadi rajin . so now aku nak try pelanpelan . jangan dipaksa :) pelanpelan aku try untuk berubah . abaikan katakata orang yang penting kita buat apa yg kita suka. kita ada HAK! so you plez mind ur shit mouth ! dafuck !

apa yang aku ken stop , and apa yang aku kena mulakan?? huh banyak sangat .. such as :
STOP
-cakap banyak dalam kelas! yg nih pentig :D
-menyebai.. bolehkaa ?
-jalan-jalan !
-hindari orang yg cuba mempengaruhi kita ke arah menjadi seorang yg MALAS
-mengeluh pada kerja yg banyak


MULAKAN
-matlamat utama
-usaha utk lawan sikap malas
-cari kawankawan yg pandai
-sabar dengan karenah manusia
-berdoa 
-attend more extra classes
-rapat dengan guru
-ambil peluang untuk merebut hati guru
-jaga hubungan dengan family , guru-guru and frenz
-ada perasaan bersaing dlm diri
-JANGAN JADIKAN KATAKATA NEGATIF UTK MENJATUHKAN SEMANGAT KITA UTK BERUBAH :)