Tak Hantar Kertas Jawapan Exam !

err aku tak taw macam mana nak mula ayat weyh. aku still lagi tak dapat menahan rasa sedih dihati. ohhoo kecewa sangantsangat dengan sikap aku sendiri. disebabkan kecuaian aku masa jawab exam sampaikan aku tertinggal satu kertas jawapan geografi -.-

dua minggu lepas aku baru jaa habis exam mid year. and then cuti dua minggu. so minggu nih baru laa start kelas tambahan! hari ni kelas tambahan geografi , cikgu nak bincang jawapan exam hari tuhh and amatamat laa menyedihkan bila aku bukak jaa kertas soalan aku tengoktengok ada satu soalan peta yang aku tak hantar . sepuluh markah dah hilang :'( kertas tuhh duduk sekali dengan kertas soalan that why aku terlupa nak asingkan .

bila aku habaq kat cikgu , cikgu cakap sebenaqnya dah terlambat , dah tak boleh diterima kalau ikut arahan sebenaqnya . takut berlaku penipuan. CIKGU SAYA BETULBETUL TAK TIPU . SAYA BETULBETUL TERLUPA ! :'( aku macam nak menangis lajulaju jaa bila dengaq cikgu cakap macam tuhh . hurm so dalam kelas tadi perasaan aku jadi tak menentu , otak terus serabut! macam nak mintak kebenaran cikgu nak balik rumah . tapi aku kuatkan diri aku jugak . buat macam aku OK jaa tapi hanya TUHAN jaa taw perasaan aku time tuhh . aku tahan takmaw bagi ayaq mata aku keluaq. yela aku nih jenis senang teqeyak! aku rasa macam uhh penat aku study malam-malam buta . seriusly kepala otak dah beku nak pikiaq . 


lepas nih aku kena extra berhati-hati bila jawab exam . jangan sampai dalam exam sebenaq nanti berulang lagi . time tuhh lagi laa menangis tak berlagu laa jawabnya!