GoodBye My Bestie

lamanya tak jengguk belog nih ! lepas dah lama tinggalkan belog , dah rasa malas nak update . lagi pun tak ada story yang nak d kongsi kat sini . post hari nih aku nak cerita pasal bestie aku yang dah bertolak balik ke negeri asal dia , Sarawak :( ok aku dalam mood sedih T_T huuwaaaaaa

aku mula kenal dia tahun lepas lepas dia masuk fom six satu sekolah dgn aku . even dari kelas yang berbeza tapi kami memang rapat . yelaa just two of us yg non-muslim dalam fom six tuhh . so apa2 hal memang selalu aku dengan dia jela . banyak sangat kenangan aku dengan dia dlm tempoh kami bergelar student fom six :D happy+sedih+tension semua kami kongsi samasama . sampai semua org kata kami nih adikberadik . yes she is my sister . dia lah satusatunya kawan non-muslim yg aku rapat . selama aku hidup aku jarang ada kawan sesama non-muslim , that why i loved her so much .

so tadi sebelum dia bertolak , aku sempat pegi jumpa dia buat kali yg terakhir . tiba2 berlaku incident tak diduga :D huhu takpa kenangan aku dengan dia untuk kali yg terrakhir . huh sedihnya tgk muka dia tadi . cepat sgt masa berlalu . rasa mcm baru jew kenal dengan dia . tak sempat nak belajar cakap bahasa Iban dengan dia . hahaha . 

Ebay : lepas nih saya mesti rindukan kamu . rindu nak gossip dengan kamu dekat perhimpunan , rindu nak jaga gate sekolah dengan kamu , rindu nak byebye kamu bila lalu depan kelas , rindu nak dengar kamu cerita pasal PILOT :D , rindu nak bergambar dengan kamu , rindu nak tengok kamu menangis , rindu nak tengok lesung pipit kamu and so on :'( seriusly im gonna miss you like crazy . we always laugh at the randomest things .maafkan saya kalau saya ada buat salah dengan kamu , terguris hati kamu sepanjang kita menjadi kawan . n i hope we will meet each other one day . kenduri abg epit nanti kamu kena datang ok :) Janji ! n kalau kamu kawin jangan lupa jemput saya . saya pasti akn sampai sarawak satu hari nanti . kamu kena tunggu saya . jangan lupakan saya dekat sini . jaga diri jaga kesihatan kurangkan ***************** please ebay :) saya sayang awak sampai bila-bila . thx sbb selalu ada bila saya sedih + tension . thx sbb sudi dengar semua masalah saya . thx sbb pujuk saya bila saya nangis , thx for being there for me n lastly thx sbb pernah jadi kawan terbaik utk saya :)) saya takkan lupakan kamu michelle .



nih jaa gambar yg ada dlm laptop aku dengan ebay :( semua dlm nset . ok time to go . ebay i loved you for ever *ok tolonggggg jgn pikiaq pelekkk plak haha :p