New Year + New Nephew :)

hai semua :)


lama kan kita tak berkongsi cerita dekat sini . uhh maapnya semuanya . busy sesangat dengan keja . muehehehe bajet macam keja teruk #err tak teruk ponggg tapi penat banyak :D 

this is my first story for 2013 ! huhu nyw i would like to wish Happy New Year guys . kalau nak taw pasal aku punya new year's celebration memang takdek laa sebab this year aku tak sambut pongg . letih balik keja , parents ajak balik kampung tapi aku takmaw ikut so no celebration for 2013 .

sejak akhir-akhir nie banyak sangat benda jadi dekat aku . lagi-lagi masa aku keja . sampai aku stress sangat-sangat laa . so now aku taw macam mana susahnya nak cari duit . aku boleh rasakan macam mana parents aku lalui semua nie . maybe depa lagi stress dari aku . dengan nak melayan karenah students , karenah group sendiri , orang atas and so on . semua nie buatkan aku rasa macam nak gila T_T tapi i'll take its as a challenges.. 

okok takmaw ingat dah benda yang menyakitkan hati ! shuhhhh pegi main jauh-jauh :P
tadi aku dapat good new . aku dapat anak sedara baru . baby boy :) horeyyyy .
my second nephew . welcome to our family honey . tak sabaq nak balik jumpa dia ..
sayang , aunty will visit u soon . wait for me ok :)


tuu laa my second nephew . comel kan ?? aku rasa macam nak cubit pipi dia tuu .
haa jom layan Anugerah Juara Lagu :D
sampai ketemu dilain hari dan lain ceritanyaa 
thanks for reading 
bye :-*