Fenomena Gwiyomi

tetiba aku ada idea nak tulis kat belog kan . hahah ! kalau mood rajin nak update , laju jaa idea datang tapi bila mood tkmaw usya langsung belog idea pon mula laaa macam kurakura , lembappp .. yela , aku bukan pencerita yang hebat okk ! hahah

so agaknya ramai dah taw kot pasal fenomena gwiyomi tuu . maybe sapa yang memang peminat setia korea atau k-pop taw laa kot . actually aku bukan seorang peminat k-pop yang gilagila . aku just biasa-biasa saja peminat dia . hahha apa aku merepet nih . aku tak laa minat sampai terbawak dalam mimpi bagai . yang tuu dah kemaruk sangat dah tuu . tetapiiiiiii ! kalau sebut pasal game show yang tengah dan sedang hangat , Running Man .. tuuu aku suka sebab aku salah seorang daripada peminat setia mereka mereka tuuu :-) hihi

penyanyi asal - Hari
kalau aku tak minat sangat dengan korea korea nih , habis buat apa aku update pasal gwiyomi ?? ahha mesti ramai yang tertanya2 kan . kalau yang tak tanya tuu , diam2 dah laa  :P . actually aku suka dengan lagu and gaya gwiyomi yg gila cute tuu . hari2 aku dengaq lagu gwiyomi tuu . bohong sangat laa kalau aku tak mencuba sedaya upaya untuk menghafal lirik dia dalam bahasa korea and mencuba untuk meniru aksi kecomelan tuhhh . tapi aku sedaq aku tak cukup comel untuk buat gwiyomi . hahaha xD ramai jugak yang aku tengok tak berapa suka dengan fenomena gwiyomi . masing2 ada pendapat sendiri . lantak laa kalau depa pikiaq tak matured laa , macam bodoh laa , tuu kau punya pasal . yang suka tuu just go on . sampai bila nak hidup dengan mulut orang kannn !!

so , disebabkan minat aku dengan fenomena gwiyomi nih , sampaikan aku mempengaruhi otak Epit dengan gwiyomi  . setiap kali aku OTP atau hang out dengan dia , mesti aku akan nyanyi lagu gwiyomi nih bila aku boring . aku siap offer diri nak menyanyi untuk dia . hahah bajet aku macam boleh nyanyi dalam bahasa korea . alaaaa aku belasah je laa . ok guess what happen with my boy ?? dia pon dah terbawak2 dengan lagu gwiyomi tuu . seriusly !! setiap kali kalau aku agak moody , so lagu tuu laa dia nyanyi utk pujuk aku ! hahaha . gila kau tak sukaaa . sampaikan dia hantaq text dekat aku pasal gwiyomi . tapi by his own lyric laa . dia pon main belasah jaa lagu tuu . kakak dia cakap dia jiwangg . !! aku laa penyebab dia jadi jiwang kot .

nie laa text yg epit send ! lyric pon cacamarbaaa , haha 
ok yang nie lawak . hahah !!
ok guys , thank sebab step your feet here :-) sampai kita berjumpa lagi untuk entry yang seterusnya ..