Kau Aku Dan Waktu

sesekali aku kena jenguk laa jugak kat belog aku nih . aku tak pernah lupakan jasa belog aku nie yang selalu jadi tempat untuk aku berkongsi cerita tak kira happy or sad ... for me , i love to take a lot of picture and write anything on my belog ... thats only the way to share my life ... hihi ... so now , here we go ! take your own time haa .

today is already second day of May ... my first entry for this month . ohhh month wishes ?? actually i always wish for a happy life , happy family , happy friendship , happy couple and whatever i do i just want to be happy . but i know , its a circle life no more no less :-)
so turn back to my post's title up there ... actually aku dengaq lagu Kau AKu dan Waktu by IzzueIslam ... tajuk dia menarik ... so aku pun terdetik nak buat something dengan tajuk tuu .

sekarang dah masuk bulan lima . means that i just have around three or four month before aku pergi sambung belajaq ... samada dekat atau jauh aku sendiri pun tak taw nak jawab sebab result UPU diumumkan bulan tujuh . aku sekarang just tanam anggur dekat rumah ... sementara nak tunggu dapat keja Pembantu Exam dekat UUM . bohong sangat laa kalau time2 aku menganggur nih aku tak bosann . hahaha bosan tahap gaban okk !


lebih kurang empat bulan jaa aku nak spend time dengan family and of coz my boyfriend ... sebenaqnya aku dah tak kisah apa pon orang nak cakap pasal aku ... ramai yang mendoakan aku dengan dia especially family dia and my friend , ermyanti :-) shes always give a positive wishes to me and epit . dia selalu buat aku terpikir dengan kata2 dia mungkin jadi kenyataan kann . so why not i take it as my motivation . and ramai jugak yang tak berapa nak chill dengan kami ... banyak dapat kata2 negative dari yg positive . banyak yg perli memerli . tapi takpa , saya ok saya dah besar ... malas nak semakkan kepala otak aku pikiaq semua tuu ... mungkin tuu semua dugaan untuk aku ...

selama satu tahun sembilan bulan nie , seriusly aku happy dengan dia . even kadang2 kami gaduh bagai nak rakk , gelak tak ingat dunia tuu semua lumrahhh . kadang2 perangai dia buatkan aku meluat , tapi dalam banyak2 hal dia laa yg lebih matured dari aku . hahaha ! aku nih perangai macam budak2 sikit . and dia jaga aku dengan baik sekali . family dia terima aku dengan apa adanya . and you know what , mak dia bahasakan diri dia mak dekat aku . gilaaaa kau tak suka . the best moment bila aku pergi bercuti dengan semua family dia . segan jugak tapi redahhhhh jewww . family dia memang sporting habis !

aku dah biasa dekat dengan dia ... aku tak taw macam mana nanti bila result UPU dah keluaq . kalau rezeki aku dapat dekat U yg aku aim , so thats mean aku akan jauh dari dia ... ishhh buat macam dapat study kat luaq negara ! bajet jew lebih hang nih . mueheheh ! aku jarang jauh dari dia . sumpah aku tak pernah rasa duduk jauh dari dia , konfemmm menangis tak berlagu aku nanti . maybe akan amek masa yg agaak lamaa sementara nak dapat sesuaikan diri tanpa ada dia dekat2 dengan aku . aalaaaa nanti dah lama2 biasa laa tuu . relex laa pha !!!

so my wishes for this month and bulan2 yg akan datang ... i just want to be more matured , more feminize and the most important thing is i wish that our relationship will last for ever ... K a u A k u d a n W a k t u ? masa tuu akan tiba , masa tuu akan menentukan segalanya . i dont care what people want to talk bout me !! i just dont give a damn to anyone who talked bad bout me . just let me live in peace okay ... just believe with the word of JODOH and DESTINY !!