Dinner ;-) Malam Gala

hello semua semua . maybe ini short entry jew laa kot . malas nak karang ayat panjang panjang . heheh . xceli aku baru jaa balik dari menghadiri satu dinner yang sangat amazing . wahhhhh bunyi macam best kan . haha

Nama dinner tuhh ialah Malam Gala Bekas Pelajar STPM 2011/2012 . tempat dia pun sangat menarik , Darul Aman Suite . tepi kolam swimming pool lagi ok . hurmm bagi aku macam reunion kot sebab tadi baru kami semua dapat jumpa balik , dapat kumpul balik ramai ramai . so normal laa kalau lama tak jumpa kan . banyak benda laa nak diceritakan . hahah 

xceli , aku demam petang tadi . tapi tk dek laa teruk sangat . and aku tengah ada big problem . bukan pasal bf ok !! adalah masalah personal . so mood aku agak down sikit . sehari suntuk aku tak keluaq dari bilik , sebab memang langsung tak dok mood . just menyendiri dalam bilik . tapi lepas jumpa semua kawan2 aku , aku lupa semua masalah aku tuhh . langsung aku tak ingat . kawan2 aku banyak membantu aku dalam diam sebenaqnya . hehe . kami cerita sana sini , kami gelak+gumbira sama2 and the most important thing is we take a lots of picture there :-) seyesly aku dapat rasa nikmat hidup masa tuhh . and also thank to someone who was always be there for me , always lending me his ears to hear all my problem .thank a lot . . 

So , inilah mereka , my girlfriends

nampak dok muka aku yg tersangat happy *rambut aku serabai sikit ! :(
potong kek :)
and this is my everything *he's pretend like wakil rakyat